Love the Look

Love the Look

- en beauty-blog af Mikkel Hyldebrandt

En blog i skønhedens tegn. Produkter, favoritter, tendenser, baggrund og meget mere.

Velkommen i duftkollektivet

BeautyOprettet af Mikkel Hyldebrandt tir, november 03, 2009 11:33:53

Før var dufte udelukkende egenkreationer, der hver især var helt unikke. I dag peger tendensen mod, at dufte præsenterer sig som kollektioner, familier og antologier – kort sagt: i flertal! Tom Ford, Cartier, Prada, La Prairie, Miller Harris, Van Cleef & Arpels og D&G som her på siden, er blot nogle af eksemplerne på et rent duftoverskud i familiens tegn.

Som i en familie: Udenpå tydelige ligheder, vidt forskellige indeni – Foto: PR

Det smarte ved duftkollektionerne er, at der umiddelbart er banet vej for endnu flere medlemmer af familien, hvilket nogle måske ville synes er et letkøbt marketing-trick, men som jeg synes modbevises af den usædvanligt høje kvalitet, der lægges for dagen. I tilfældet D&G l’Anthologie er hver duft gennemført og ordentligt lavet og kunne sagtens klare et sololøb.

Med en så smuk familie, kan man vel kun forvente familieforøgelse? Foto: PR

Hvorfor er det her Love the Look?
Fordi alle duftkollektioner trods alt er af højeste kvalitet. Bare se på D&G l'Anthologie: Her har herrerne Domenico og Stefano har fået ingen mindre end Mario Testino til at skyde kampagnen, hvor topmodellerne Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Eva Herzigova, Fernando Fernandes og Noah Mills hver især personliggør de fem dufte. Det er da balsam for øjnene!

Love the Look!

  • Kommentarer(0)//www.hyldebrandt.dk/#post9