Love the Look

Love the Look

- en beauty-blog af Mikkel Hyldebrandt

En blog i skønhedens tegn. Produkter, favoritter, tendenser, baggrund og meget mere.

De sidste skønne tendenser

BeautyOprettet af Mikkel Hyldebrandt tir, januar 17, 2012 13:44:33

Sæt dig godt til rette, og lav dig eventuelt en kop kaffe, for i dag får du hele seks tendenser, der tegner vores skønne verden lige nu og fremover. Men så er det også slut, for det er hele rækken på i alt 12 tendenser, som dommerpanelet bag Danish Beauty Award har fundet frem til.

I dag handler tendenserne blandt om skræddersyede cremer, en ny rumalder og det, der kan sammenlignes med extensions i håret - bare i ansigtet. God fornøjelse!

Foto: PR

Customized
Vi vil have made-to-measure, også når det gælder vores skønhed. For hudplejen skal ikke bare passe til præcis din hud, men også til din livsstil. Vi vil være unikke på vores helt egen måde, så hvis det betyder at vente på din håndlavede og customized creme, så lad gå da. For den er jo min, min, min!

Homelab – DIY Health
Som kittelklædte lab geeks knækker vi ampuller, opløser piller og blander vores miksturer hjemme på badeværelset. Ritualet fra skønhedsklinikken duplikeres en-til-en inden for hjemmets fire vægge. Metoden sikrer også, at hudplejen blandes i sidste øjeblik før den kommes på huden, så effektiviteten højnes og resultatet lige så.

Space Beauty
Velkommen til holodækket! Vi elsker at tage en lille rumfart med vores skønhedsprodukter, der med androgyn udstråling zapper spaceage-manicure på fingerspidserne, metalliske toner på huden og robotagtig grafik i ansigtet. Er du klar til en ny rumalder?

Happy Aging
At blive ældre handler ikke mere om at fokusere på ulemperne ved ældningsprocessen. I stedet for at zoome ind på de skavanker, der følger med alderen, vil vi hellere høre om dem, der ældes med ynde. Hvad gør de for at være den bedste version af deres alder? Hvilken creme er det? Og er det noget jeg selv kan praktisere?

The no-bullshit talk
Profit og personlighed kan forenes. Forbrugerne vil værdsætte brands, der er ærlige og tør vise empati, gavmildhed, ydmyghed, fleksibilitet, modenhed, humor og som står ved eventuelle fejl, de begår. Det er bare menneskeligt. Vi ikke vil tales til, som om vi hører det forrige århundrede til. Alle, der forstår at tale sproget no bullshit, vil vinde med flere banelængder i 2012.

Add ons
Masser af farve og add ons, der gør skønhed til kunst. Vi taler ligefrem om beauty grafitti. Ansigtet er kanvas for kunstneriske farver og påsatte effekter, neglene er pyntet med add on-strips eller et ekstra lag effektlak, og øjenvipperne er suppleret med kunstige vipper af den smukke, brugbare slags. Vi tilføjer, limer og klister os til lige netop det look, vi vil ha' i dag.


Love the Look!

  • Kommentarer(0)//www.hyldebrandt.dk/#post332